Feoz
•
2 роки тому
Apple вже використовує свого чат-бота для роботи

Чат-бот компанії допомагає її співробітникам працювати, і Apple може розглядати можливість використання його для допомоги з підтримкою клієнтів.

«Apple використовує внутрішнього чат-бота, щоб допомогти своїм співробітникам створювати прототипи майбутніх функцій, узагальнювати текст та відповідати на запитання на основі даних, з якими його навчено,» - каже Марк Гурман з Bloomberg.
Apple ще не впевнена, що хоче робити зі своїм проектом чат-бота Apple GPT на стороні клієнтів, але звіт пролив трохи світла на принаймні внутрішнє використання чат-бота. Згідно з інформацією, Apple розглядає способи розширення використання генеративного ШІ у своїй організації, одна з можливостей - надання інструменту своєму персоналу підтримки AppleCare для кращої допомоги клієнтам, які стикаються з проблемами.

Але Apple дуже обережно ставиться до штучного інтелекту, і наразі компанія хоче використовувати його лише всередині.
Обережність є розумною. Компанії, такі як Apple та Samsung (та багато інших), заборонили співробітникам використовувати чат-ботів через потенційне витікання інформації.
Джерело: Verge | Bloomberg
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу