Slavik Maksymenko
•
рік тому
Боси ігрових компаній пророкують дворічну кризу в індустрії
Поточні труднощі в ігровій індустрії, такі як, наприклад скорочення працівників та перенасичення ринку зберігатимуться протягом усього 2024 року і, можливо, відчуватимуться навіть у 2025 році. Про це говориться у нещодавньому опитуванні проведеному GamesIndustry.biz.
Керівники провідних компаній зазначили, що підвищення ставок, перенасичення ринку та обережність інвесторів можуть призвести до додаткових скорочень, звільнень та закриття студій.
«Якщо 2023 рік був роком звільнень, то 2024 рік буде роком закриття. Не лише розробники, але й видавці, медіа, сервісні компанії... У відеоіграх занадто багато збиткових бізнесів. Ми очікуємо до двох років болю», — зізнався анонімний керівник однієї з відомих студій
А провідний венчурний капіталіст додав: «Навіщо грати з ігровою компанією, коли можна просто покласти гроші в банк і заробити 5%?».
Інші ж бідкаються на перенасичення та перегрів ринку:
«У 2020-21 схвалено надто багато проєктів. Нам потрібно повернутися до допандемійного графіку виходів, а це триватиме близько двох років. Магазини перенасичені, і ігри не показують попередніх результатів».
«Пандемія призвела до перегріву інвестицій в ігри та розваги. Ми займаємось надто багатьма речами, які не окупаються», — скаржаться інші керівники
Підхід, який полягає у фокусі на сильних сторонах бізнесу та відмові від збиткових напрямів, визначається як стратегія розв'язання цих проблем.
У багатьох випадках повернення до основ вважається необхідним, як вказує один із провідних представників галузі.
Голова великої, не уточненої студії підкреслив, що, незважаючи на труднощі, ігрова індустрія залишається у сприятливому стані, а кількість задоволених гравців продовжує зростати. Ситуація може бути нестабільною, проте загалом вона досить позитивна.
Джерело: GamesIndustry.biz
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу