Максим Литвиненко
•
6 місяців тому
Bureau of Contacts: український горор, де нейромережа навчена вбивати
Українська ігрова студія MiroWin поділилася подробицями горор-гри Bureau of Contacts.
Майбутній горор Bureau of Contacts - перша гра, в якій нейронна мережа виступає в роли незримого сценаристу. Гравцям в ролі агентів паранормального бюро доведеться мати справу з паранормальними явищами та привидами.
Особливості гри:
- Перша гра, в якій нейромережа навчена вбивати. Вона керує поведінкою привида, яка змінюється в залежності від дій та слів, які гравці говорять привиду. Так що, ви повинні стежити за тим, що говорите.
- Ви можете розмовляти з привидом голосом і він відповідатиме вам також голосом або діями.
- Варіативність оточення та унікальність планування кімнати налаштовуються. Це робиться шляхом генерації «хенд-мейд» блоків.
Гра розробляється на рушію Unreal Engine 5 студією MiroWin ("Guns'n'Stories: Bulletproof VR", "Boiling Steel" та ін.), яка вже не вперше стає першопрохідцем у різних технологічних досягненнях в ігровій індустрії Східної Європи.
Раніше студія однією з перших в Україні почала освоювати віртуальну реальність в ігрових і неігрових сферах, після чого MiroWin першою на всьому пострадянському просторі випустила гру для VR-пристрою Oculus Quest, який згодом став популярним у глобальному масштабі.
Перші кроки в навчанні ШІ, тоді ще традиційного, команда почала ще в 2018 році на базі свого науково-фантастичного VR-шутера «Кипляча сталь» і тепер вирішила зробити ще один крок вперед - до генеративних технологій ШІ.
Запланований реліз у ранньому доступі на червень 2024 року в Steam з однокористувацьким та кооперативним режимами.
Джерело: MiroWin
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу