Станіслав Максименко
•
9 місяців тому
Чутки: PS5 Pro буде вдвічі потужнішою за базову версію
Згідно з новою порцією чуток, майбутня консоль PS5 Pro буде майже вдвічі потужнішою та матиме функцію Ray Tracing у 2-3 рази швидшу за оригінальну PS5.
Автори техно-каналу Moore's Law is Dead посилаючись на конфіденційний документ з технічними даними майбутньої консолі розповіли, розповіли безліч цікавих деталей PS5 Pro.
В ролику стверджується, що продуктивність рендерингу у PS5 Pro збільшиться на 45% порівняно з оригінальною PS5, а продуктивність трасування променів зросте у 2-3 рази.
Також передбачається, що Sony використовує компоненти AMD і розробила покращену, частково кастомізовану SoC Trinity з покращеним GPU. Компанія використає швидшу пам'ять GDDR6, з підтримкою 20 Гбіт.
Як вже раніше повідомлялося в ЗМІ, PS5 Pro матиме потужну кастомну архітектуру машинного навчання, здатну обробляти 300 трильйонів операцій за секунду з 8-бітними обчисленнями та 67 трильйонів операцій за секунду з 16-бітними обчисленнями з плаваючою комою. Ця архітектура використовуватиметься для технології апскейлінгу Spectral Super Resolution.
Суть рішення полягає в обробці вхідних даних у надвисокій роздільній здатності (до 4K, хоча покращена версія підтримуватиме розширення до 8K).
Також у документі йдеться, що покращена за допомогою машинного навчання версія Temporal Anti-Aliasing (TAA) замінить нативне згладжування або темпоральне підвищення частоти, з вхідними даними, аналогічними NVIDIA DLSS та AMD FSR, та з повною підтримкою HDR.
Дана технологія також використовуватиме попередньо навчені параметри, тому їй не потрібно навчання для кожної гри, вона використовуватиме приблизно 250 МБ пам'яті та займе близько 2 мс для підвищення роздільної здатності з 1080p до 2160p.
Злитий документ виглядає досить правдоподібно, однак наскільки вірні ці чутки дізнаємось згодом.
Джерело: Moore's Law is Dead
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу