Slavik Maksymenko
•
рік тому
Деталі про рівні складності та нові режими у Valheim
Виживач Valheim в найближчому майбутньому отримає різні рівні складності (які так довго просили гравці) та декілька нових, цікавих режимів.
Команда розробників з Iron Gate Studios виклала в Twitter коротке відео нових рівнів складності. За словами старшого розробника Юнатана Сморса, в грі будуть доступні налаштування складності у вигляді спеціальних модифікаторів, які можна змінювати на свій розсуд, а також готові варіанти. Останні включають в себе рівні складності (Легкий, Тяжкий та Хардкорний), де настроєна складність боїв, частота нападів ворогів на базу та предмети, що залишаються після смерті.
Однак, розробники цілком можуть запропонувати гравцям і дещо більше:
- Режим із глибоким зануренням, в якому відключені всі портали та карта.
- Казуальний режим для більш спокійного геймплею. Вороги в ньому атакують, тільки якщо їх спровокувати, складність бою викручена на мінімум, кількість ресурсів збільшено, а після смерті персонаж не втрачає навичок і лут.
- Любителям будувати, напевно, сподобається режим «Молот», який чимось схожий на творчий режим. У ньому з'являється можливість вільно зводити споруди. Усі налаштування складності залишаються на стандартному рівні, проте монстри втрачають до гравця будь-який інтерес.
Якщо, запропоновані режими не вгамували всі потребності гравця, він може власноруч налаштувати всі параметри гри, під себе в окремому меню. За допомогою слайдера, можна експериментувати та налаштовувати такі параметри як: складність битв, штраф за смерть, частоту нападів монстрів, об'єм ресурсів та інші.
Рівні складності та нові режими судячи з усього повинні вийти разом з апдейтом "Завдання Хільдіра", яке за словами Юнатана Сморса вийди вже зовсім скоро.
Джерело: https://twitter.com/i/status/1647968860711145481
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу