Feoz
•
рік тому
Dragon's Dogma 2: переваги обмеженого швидкого переміщення
Hideaki Itsuno, режисер Dragon's Dogma 2, в інтерв'ю з IGN, пояснює, чому в грі важливо обмежити можливості швидкого переміщення. Цей нестандартний підхід сприяє глибшому зануренню гравців у віртуальний світ, змушуючи їх досліджувати його та стикатися з унікальними випробуваннями на шляху.
У Dragon's Dogma 2 використання швидкого переміщення буде досить обмежене. Гравці можуть використовувати Ferrystones* або подорожувати з використанням Oxcarts*, які дозволяють переміщатися лише по певних маршрутах. Itsuno підкреслює, що ці обмеження сприяють створенню напружених моментів та несподіваних ситуацій, таких як засідки або атаки монстрів.
«Просто спробуйте. Набридли подорожі ? Це не правда. Це проблема тільки якщо гра нудна. Все, що вам потрібно зробити, – це зробити подорож веселою», — сказав Іцуно в новому інтерв’ю IGN.
Itsuno розкриває, що центральна ідея полягає в тому, щоб зробити подорожі в грі захопливими та непередбачуваними. Він вірить, що подорож повинна бути цікавою частиною гри, а не просто переходом від одного завдання до іншого. Ідея полягає у створенні живого, динамічного світу, де кожна подорож може призвести до непередбачуваних наслідків і нових пригод.
Важливим аспектом гри є створення світу, де ці подорожі є частиною ігрового досвіду. Itsuno і його команда хочуть, щоб гравці самостійно вирішували, чи подорожувати пішки, чи використовувати інші засоби пересування, з метою збагачення своєї пригоди.
Dragon's Dogma 2 вийде на PS5, ПК та Xbox Series X|S 22 березня.
*Ferrystones і Oxcarts – ігрові предмети, які дозволяють швидке переміщення.
Джерело: Hideaki Itsuno - Режисер Dragon's Dogma 2
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу