Максим Литвиненко
•
6 місяців тому
FromSoftware не буде слідувати трендам відкритих світів
Майже кожен реліз студії FromSoftware стає хітом. Проте у 2022 році студія досягла нової висоти з виходом Elden Ring, який продався у кількості 25 мільйонів копій, отримав титул «Гри року».
Після такого значного успіху здається, що команда буде продовжувати у тому ж напрямку. Однак FromSoftware та Міядзакі чітко дають зрозуміти, що відкриті світи не стануть новим стандартом лише через успіх їх останнього релізу.
Чому це важливо
Відкриті світи є новим трендом, за яким женуться всі. Це часто призводить до втоми від таких ігор, але FromSoftware не відома тим, що слідує загальним трендам. Відкритий світ Elden Ring став новим еталоном для жанру, надаючи гравцям свободу дослідження, яка органічно відкривала карту.
Шанувальники можуть здивуватися, що команда зацікавлена у більш лінійних середовищах після такого успіху. Проте в інтерв'ю директор Хідетака Міядзакі пояснив, як студія буде підходити до майбутніх ігор.
Майбутні проєкти
Хоча формула відкритого світу спрацювала дуже добре, вона не стане універсальним рішенням для майбутніх ігор FromSoftware. Міядзакі також підкреслив, що це не означає повну відмову від відкритих світів. Багато дизайнерів та режисерів у студії все ще навчаються, тому команда підходитиме до майбутніх проєктів з відкритим розумом.
Додатковим доказом цього підходу є гра Armored Core 6, яка не повторила формулу відкритого світу після успіху Elden Ring.
Джерело: gamespot
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу