Максим Литвиненко
•
9 місяців тому
FromSoftware завжди готова до провалу наступних проєктів

Мало хто в ігровій індустрії може зрівнятися з постійними успіхами студії FromSoftware, яка випустила низку ігор, що отримали критичну та комерційну успішність. Однак, за словами президента FromSoftware Хідетаки Міядзакі, незважаючи на всі успіхи, студія ніколи не припускає, що її майбутні проєкти будуть такими ж успішними.
В інтерв'ю для The Guardian Міядзакі визнав безпрецедентний успіх Elden Ring, але додав, що студія ніколи не приймає внутрішніх рішень, ґрунтуючись на припущенні, що такий успіх повториться в майбутньому. Це, за його словами, дає команді «простір для помилок», що «призводить до кращих ігор і кращих рішень».

Elden Ring був на зовсім іншому рівні за успіхом і критичним визнанням, але ми як компанія ніколи не припускаємо, що це повториться з нашими майбутніми іграми, - сказав Міядзакі.

Жодне рішення не ґрунтується на припущенні, що ми зробили це одного разу і це повториться знову. Такий консервативний прогноз дає нам простір для помилок – і це призводить до кращих ігор і кращих рішень. У певному сенсі, припущення про те, що ми не створимо ще один хіт, цей консервативний підхід, підживлює і підтримує наш дизайн. - додає Хідетака
FromSoftware знову насолоджується широким визнанням завдяки доповненню Elden Ring: Shadow of the Erdtree. Це DLC стало найкраще оціненим DLC в історії, залучаючи величезну кількість гравців. Проте, воно також викликало певну критику через скарги на його складність.
Джерело: The Guardian
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу