Slavik Maksymenko
•
рік тому
«Головне, відчуття, а не кількість кадрів»: Піт Хайнс про 30 FPS у Starfield
Щойно геймери дізналися, що Starfield на Xbox працюватиме з обмеженням у 30 FPS, їхня реакція була далека від захоплення. У наш час очікується висока якість, особливо від великих ігрових проектів і такі характеристики здаються неприйнятними.
Проте, на думку Піта Хайнса (Pete Hines) з Bethesda, відчуття від гри мають більше значення, ніж кілька чисел на екрані. Він також підкреслив, що краще мати нижчу частоту кадрів, ніж жертвувати функціональністю збільшення цієї цифри.
«Коли ви граєте, ви не бачите цієї кількості кадрів. Головне – це відчуття. Важливо, щоб гра була плавною і приносила задоволення. Це головне. Starfield відповідає тому масштабу, який ми задумали.» - заявив Піт Хайнс
Хайнс упевнений, що фанати навіть не замисляться про FPS, коли гратимуть у Starfield – тому що ігровий процес буде настільки плавним та захоплюючим. Враховуючи, що реліз гри перенесли на майже рік порівняно з оригінальною датою, студія мала достатньо часу, щоб зробити Starfield одним з найвідточеніших релізів в історії Bethesda. А якщо комусь хочеться грати на 60 кадрах і вище, завжди є варіант пограти в екшн на PC.
Starfield вийде вже 6 вересня для PC та Xbox Series.
Джерело: Pete Hines | Game Star
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу