Slavik Maksymenko
•
2 роки тому
IGN: Більше половини розробників працюють понаднормово

Нове опитування, проведене профспілкою, виявило тривожні тенденції в культурі переробок в ігровій індустрії: за останні два роки більше половини розробників зіткнулися з цією проблемою, — пише ігровий портал IGN.
Профспілка International Alliance of Theatrical Stage Employees (IATSE) провела опитування серед сотень розробників, що працюють над AAA, мобільними та інді-іграми, у період з березня до середини серпня 2023 року.
Із більшості опитаних (57%) в опитуванні вказали, що нещодавно працювали над AAA-грою. Середній стаж роботи у промисловості серед учасників опитування становив 6,9 років. Менше половини опитаних мали досвід роботи у галузі протягом семи та більше років.
За даними опитування IATSE 2023 року, більшість учасників працювали в середньому 40 годин на тиждень, але чверть опитаних працювали 41 годину та більше на тиждень. Максимальне середнє значення становило 95 годин на тиждень.
Серед учасників опитування 58% отримували річну зарплату, а 26,4% отримували погодинну оплату. Багато розробників, які отримують заробітну плату, також повідомили про проблеми з оплатою понаднормових.

«Працювати 14 годин на день і розуміти, що за законами Каліфорнії я маю отримувати оплату за 18 годин, коли мені платять лише за вісім - це розчаровує». — скаржиться розробник, який побажав залишитись анонімним
Понад 36% розробників також заявили, що вони не мають пенсійного плану від роботодавця. На питання про те, чи вважають свою кар'єру стійкою, 42,9% відповіли ствердно, 37,9% вважають її нестійкою, а 19,2% були не впевнені.
IATSE планує провести зустріч із учасниками опитування, щоб визначити подальші кроки та розпочати «дискусію про профспілкову діяльність в ігровій індустрії».
Джерело: IGN
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу