Максим Литвиненко
•
6 місяців тому
Колишній керівник PlayStation висловився щодо проблем в ігрової індустрії
Радник Tencent і колишній керівник PlayStation Шон Лейден висловив стурбованість з приводу нетерпіння в ігровій індустрії під час періоду масових скорочень. В інтерв'ю Gamesindustry Лейден прокоментував поточну ситуацію в індустрії, яка зазнала десятки тисяч звільнень через повільне зростання та швидке збільшення витрат.
Лейден зазначив, що нетерпіння з боку ігрових компаній щодо нових ідей та концепцій є серйозною проблемою.
Дуже засмучує, коли бачиш, як кажуть: «Ось невелика студія, яка створила чудову гру, що має справжній потенціал, але ми не маємо терпіння розвивати її далі», - зазначив він.
За його словами, великі компанії швидко відмовляються від нових ідей на користь вже відомих AAA-брендів та сиквелів, щоб забезпечити фінансову стабільність.
Лейден також підкреслив, що нові ідеї є ключем до виходу з кризи, а не лише відомі франшизи. Він вважає, що інновації та нові види ігор допоможуть індустрії рости та залучати нових гравців.
Лейден згадав про необхідність терпіння з боку ігрових компаній у відповідь на ринкові зміни, зазначивши, що під час пандемії спостерігалося штучне зростання, яке не могло тривати вічно.
Зрештою, Лейден застеріг, що саме невеликі студії страждають найбільше, коли великі компанії скорочують витрати, незважаючи на обіцянки забезпечити творчу свободу.
Це не справжня пропозиція, коли вони кажуть: «Ми купимо вас і дамо вам автономію... якщо, звичайно, наші фінансові агенції не змусять нас закрити вас», - пояснив Лейден.
Джерело: Gamesindustry.biz
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу