Максим Литвиненко
•
10 місяців тому
Larian Studios: звільнення у геймдеві — необов'язкові
Майкл Даус, видавничий директор в Larian Studios, висловив свою думку щодо причин масових звільнень у геймдев-індустрії, підкресливши, що такі дії були не неминучими. В інтерв'ю Game File він заявив, що скорочення персоналу можна було уникнути, але компанії вирішили піти цим шляхом, щоб не засмучувати своїх акціонерів.
Те, що ми бачимо зараз — це не просто звільнення, це величезні операційні збої, яких можна було уникнути. Але багато компаній скористалися моментом, бачачи, що інші роблять те ж саме, і вирішили, що це відмінна можливість для них, — говорить Даус.
За його словами, великі геймдев-компанії є складними механізмами, які не завжди встигають адаптуватися до нових умов ринку. Однак, на думку Дауса, з кращим плануванням і лідерством, можна було б уникнути екстремальних заходів, таких як масові звільнення.
Даус також розкритикував загальноприйняту практику в індустрії, коли компанії, що торгуються на біржі, вимушені в першу чергу дбати про інтереси акціонерів, навіть якщо це шкодить гравцям і розробникам.
Це сумно, але це реальність, з якою ми стикаємось, — додає він.
Попри це, Даус висловив позитивну думку про лідерство гендиректора Larian Studios, Свена Вінке, та відзначив, що компанія не планує виходити на біржу. За його словами, це було б вигідно з фінансової точки зору, але могло б негативно вплинути на якість продукції студії.
Джерело: Game File
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу