Максим Литвиненко
•
3 місяці тому
Microsoft змінила напрямок розробки Avowed від Obsidian
Microsoft придбала Obsidian Entertainment ще у 2018 році, і з того часу Xbox зазнав значних змін. Весь цей час каліфорнійська студія працювала над грою Avowed, але чи знали ви, що спочатку гра мала бути кооперативною RPG до втручання Xbox?
Згідно з фінальним епізодом документального фільму до 20-річчя Obsidian, студія розповіла про походження Avowed і про те, що вона перебувала в розробці близько восьми місяців як багатокористувацька гра. Голова студії Фергус Уркгарт наполягав на цьому, щоб зробити її цікавою для видавців, але все змінилося після придбання команди Microsoft.
Одне з того, на чому я дуже наполягав, було те, що Avowed мала бути мультиплеєрною грою, і я довго тримався цієї ідеї. Врешті-решт це було неправильне рішення. Я це зробив, тому що коли ми ще були незалежними і продавали гру, це була більш цікава гра для видавців. А коли ви просите 60, 70, 80 мільйонів, ви повинні мати щось цікаве. - розповів Фергус.
Зрештою, Obsidian вирішила розробляти Avowed відповідно до того, що вони вміють робити найкраще — однокористувацькі RPG з багатьма варіантами діалогів та рішеннями, що залежать від гравця. Зараз команда знаходиться на фінальному етапі розробки й, схоже, задоволена обраним напрямком.
Джерело: Obsidian
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу