dark moonlight moon
Геймінг

Slavik Maksymenko

2 роки тому

copy link icon

Моддер показав, як мав би виглядати ремастер Grand Theft Auto: San Andreas

Ремастер трьох ігор серії GTA викликав розчарування у багатьох фанатів. Замість повноцінних ремейків, Rockstar по-суті просто портувала їхні мобільні версії на платформи поточного покоління із деякими візуальними покращеннями. І навіть це не зробила корректно, трилогія мала величезну кількість багів і технічних проблем.

Ютубер під ніком "12th Hour", який є великим шанувальником класичних ігор GTA, вирішив продемонструвати, яким мав бути Definitive Edition. Він використав Unreal Engine 5 для свого проекту, оновив моделі та деякі асети. Отрманий результат вражає та в рази перевершує офіційний ремайстер від Rockstar.


Крім того, "12th Hour" показав весь процес розробки свого фанатського концепту, включаючи культову сцену "Ah shit, here we go again" із GTA: San Andreas.

Шкода, що Definitive Edition і близько не відповідає тому, що ми бачимо тут. І варто лише уявити, який результат отримала б ціла команда, використовуючи Unreal Engine 5.

☝️ Читайте klap у Instagram і Telegram, а також підписуйтесь на канал у TikTok.

Джерело: Ютубер "12th Hour"

Подiлитись

copy link icon
Підпишись на Youtube klap_ua

Посилання на першоджерело при використанні матеріалів klap є обов’язковим.

Співпраця – info@klap.com.ua

Instagram icontelegram icontelegram icon

© 2023 - 2025 klap. Всіх прав дотримано.