Slavik Maksymenko
•
рік тому
Наступний Battlefield отримає найреалістичнішу руйнацію в серії
Схоже розробники наступної частини Battlefield працюють над створенням найреалістичнішої та захоплюючої системи руйнування в індустрії відеоігор.
Відомо, що наступну гру франшизи окрім DICE розроблюють такі студії як: Ridgeline Games, Criterion Games та Ripple Effect Studios (колишня DICE LA).
Наразі відсутня будь-яка офіційна інформація щодо майбутньої гри, але завдяки розміщеній вакансії в Ripple Effect ми принаймні знаємо одну з основних цілей гри.
Студія на своєму сайті розшукує директора по VFX. І хоча ця вакансія стандартна і не розкриває багато деталей про наступну Battlefield, але підкреслює прагнення розробників створити найреалістичніші та захоплюючі ефекти руйнування в гейм індустрії.
«Ми шукаємо старшого 3D-художника, який допоможе нам створити найреалістичніші та найцікавіші ефекти руйнувань в ігровій індустрії», — зазначили в студії.
Як відомо система руйнування є ключовою «фішкою» серії та одним із елементів, які приваблюють фанатів у ній у порівнянні з іншими шутерами, тому не дивно що Ripple Effect роблять на цьому такий важливий акцент. Принаймні це підтверджує, що наступна Battlefield приділятиме увагу фізиці руйнувань, аналогічно до попередніх частин.
Поки що немає точної інформації про дату випуску наступної Battlefield. Раніше EA заявляла, що Ripple Effect працює над "абсолютно новим досвідом Battlefield, який доповнюватиме та розвиватиме основи серії". Таким чином, це може бути спін-офф, а не наступний великий випуск.
Нагадаємо, нещодавно ми повідомляли, що новий Battlefield перейшов в активну фазу розробки
Джерело: Ripple Effect
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу