Максим Литвиненко
•
3 місяці тому
Негативна реакція на Cyberpunk 2077 допомогла розробці
Павел Саско, головний дизайнер квестів Cyberpunk 2077, зазначив, що негативна реакція на гру стала поштовхом до успіху розширення Phantom Liberty. Він пояснив, що це змусило компанію змінити підхід до розробки гри, що в підсумку позитивно вплинуло на нове доповнення.
В інтерв'ю з Santi Leguiza від TheGamer на Gamescom latam, Саско розповів про труднощі, з якими стикаються розробники ігор, включаючи скасовані проєкти та суперечливі релізи.
Phantom Liberty працювала значно краще на старті, тому що ми повністю змінили стиль виробництва, і це було б неможливо, якби початкова реакція на гру не була такою негативною. Це змінило мене і нас як студію. - зазначив представник CDPR.
На момент виходу Cyberpunk 2077 гра отримала в основному позитивні відгуки від критиків, але це стосувалося лише версії для ПК. Продуктивність на консолях була значно гіршою, і критики не тестували її перед релізом. Реакція на стан гри на всіх платформах, особливо на PS4 та Xbox One, була настільки сильною, що Sony тимчасово вилучила гру з PlayStation Store.
Після кількох років та численних патчів, у 2023 році вийшло розширення Phantom Liberty. Це доповнення отримало значно кращі відгуки від фанатів та критиків і працювало добре з першого дня. Хоча воно все ще не було ідеальним – оновлення версії 2.0 погіршило продуктивність на консолях – загалом це було успішне доповнення.
Зараз Саско є гейм-директором на наступному проєкті Cyberpunk. Студія прагне уникнути ще одного такого релізу, як Cyberpunk 2077, і сподівається, що уроки, які команда отримала, не будуть забуті.
Джерело: thegamer.com
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу