Slavik Maksymenko
•
9 місяців тому
Сюжет гри про Indiana Jones базується на реальній історичній теорії
Виявляється нещодавно анонсованої гри Indiana Jones and the Great Circle базується на реальній історичній теорії Великого кола. Днями керівник проєкту Йерк Густафссон (Jerk Gustafsson) зі студії MachineGames в інтерв'ю Lucasfilm розповів, що ця незвичайна теорія надихнула студію та особисто Тода Говарда на створення гри.
«Велике коло — це будь-яке коло, що розділяє сферу навпіл. На Землі найвідоміше із них, звичайно ж, екватор. Але вони можуть існувати від будь-якої точки і активно використовуються в авіації при плануванні маршрутів. Виявляється, є дуже реальне і загадкове велике коло, що проходить не по екватору, а через багато найбільших історичних пам'яток, таких як Гіза, острів Великодня, Сухотай, Наска та багато інших. Їхній зв'язок залишався загадкою, що ідеально підходить для пригод у нашій грі».
«Коли ми розпочали роботу над історією, події починалися майже через рік після «У пошуках втраченого ковчега», і ми хотіли дослідити, де був би Інді в цей час, тільки-но розлучившись з Меріон і знову загубившись у своїх наукових дослідженнях. У цьому нам дуже допомогла команда Lucasfilm Games, перевіряючи сюжет на відповідність франшизі», — зазначив Густафссон
Нагадаємо, на ігровому івенті Developer Direct від Xbox, був презентований дебютний геймплейний трейлер гри Indiana Jones and the Great Circle.
Гра вийде наприкінці цього року на PC, консолях Xbox Series X|S та сервісі Game Pass.
Джерело: Jedinews
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу