dark moonlight moon
Геймінг

Slavik Maksymenko

рік тому

copy link icon

Скасований виживач Odyssey від Blizzard був у розробці 6 років

Скасований виживач Odyssey від Blizzard був у розробці 6 років

Днями стало відомо, що Blizzard припинила розробку свого масштабного виживача, який вона розроблювала цілих 6 років, повідомляє Джейсон Шраєр з Bloomberg.

Компанія, вже перемістила частину розробників на інші ігрові проєкти. Це відбувається на фоні повідомлень, про масові звільнення в дочірніх студіях Microsoft, про які ми писали вчора. Також стало відомо, що президент Blizzard Майк Ябарра залишає свою посаду.

Однак повернемось до скасованої гри. У 2017 році ветеран Blizzard та колишній головний дизайнер квестів World of Warcraft, Крейг Амаї, запропонував концепцію гри, яка отримала назву Odyssey та залишався геймдиректором до її закриття. Ідея проєкту полягала у створенні виживача, подібного до покращеної версії Minecraft або ж Rust.

За роки роботи над грою команда поступово розширювалася, але зрештою проєкт поставав перед труднощами через проблеми з рушієм. За даними Шраєра, спочатку Odyssey розроблялася на рушію Unreal Engine, однак потім Blizzard перенесла її на свій власний рушій Synapse, який раніше використовувався в мобільних іграх, щоб підтримувати потужні карти на 100 осіб. Це призвело до проблем, оскільки Synapse був, за словами деяких, невдалою альтернативою.

Незважаючи на труднощі, Odyssey, здавалося, прогресує. Людям, які грали в перші версії гри, сподобалася ця гра, і вони вважали, що на ринку є великий потенціал цього виживача, який досягнув планки якості Blizzard. Тим не менш, до завершення проєкту залишилися роки. У якийсь момент Blizzard прагнула розширити команду до сотень людей, сподіваючись випустити 2026 рік, але навіть це здавалося деяким розробникам надто оптимістичним.

Деякі розробники Odyssey сподівалися, що після поглинання Activision Blizzard компанією Microsoft вдасться повернутися до використання Unreal Engine для завершення цього амбітного проєкту.

У якийсь момент Blizzard планувала прискорити набір персоналу з метою випуску гри до 2026 року, проте Odyssey була закрита, оскільки вважалося, що Synapse не готовий до завершення розробки.

☝️ Читайте klap у Instagram і Telegram, а також підписуйтесь на канал у TikTok.

Джерело: Bloomberg

Подiлитись

copy link icon
Підпишись на Youtube klap_ua

Посилання на першоджерело при використанні матеріалів klap є обов’язковим.

Співпраця – info@klap.com.ua

Instagram icontelegram icontelegram icon

© 2023 - 2024 klap. Всіх прав дотримано.