Feoz
•
рік тому
Spotify обмежує виплати за рекламу для подкастерів, які створюють подкасти із білим шумом
Як повідомляє видання The Verge, з 1 жовтня подкастери які транслюють шуми більше не будуть брати участь в програмі реклами-амбасадорів Spotify.
Spotify відміняє деякі привілеї у рекламі для подкастів з білим шумом - це такий тип подкастів, які включають в себе релаксуючі звуки, такі як дощ чи статичний шум - у намаганні підвищити щорічний прибуток аудіостримінгової компанії. Як повідомляє Bloomberg, Spotify оголосив зміни до своєї програми реклами-амбасадорів (яка платить творцям за читання рекламних оголошень, що просувають контент Spotify) в електронному листі у п'ятницю, зазначивши, що подкастери з білим шумом більше не матимуть права брати участь у програмі.
Також, це означає, що Spotify більше не буде витрачати свій маркетинговий бюджет на підтримку таких подкастерів.
Однак вони все ще можуть заробляти гроші на платформі завдяки платним підписникам, підтримці слухачів та автоматизованій рекламі, яка автоматично розміщує рекламні оголошення третіх сторін у шоу, схоже на рекламу на YouTube.
Програма Ambassador Ads платить творцям на основі показів, у звіті Bloomberg минулого місяця наголошується, що деякі подкастери можуть заробляти до 18 000 доларів на місяць за допомогою програми. Відповідно до витоку документів від січня, на які посилається звіт, білий шум і подкасти навколишнього середовища були ненавмисно посилені в рамках спроби Spotify просувати розмовний контент замість музики, що становить близько 3 мільйонів годин щоденного прослуховування на платформі.
Spotify підрахував, що міг би збільшити свій річний валовий прибуток на 38 мільйонів доларів, якби вилучив подкасти з білим шумом зі своєї стрічки і перенаправив слухачів на інший тип контенту.
Джерело: The Verge | Bloomberg
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу