Feoz
•
рік тому
Тодд Говард розповів, що майже всі сучасні ігри запозичили елементи RPG
Тодд Говард, геймдиректор Starfield, у інтерв'ю обговорив, як багато сучасних топових ігор інтегрують елементи RPG у свій дизайн та що це означало для підходу команди до створення їх першого нового тайтла протягом майже трьох десятиліть.
Під час розмови на Game Maker’s Notebook, де засновник Insomniac Games Тед Прайс обговорював з Говардом новинку від Bethesda. На запитання про те, чи змінюються очікування гравців від жанру RPG, Говард відповів: «Так, і дуже сильно. »
«Я думаю, що сам жанр злився з усім іншим. Я не можу уявити гру без досвіду та прокачки. То що ж таке справжнє RPG? Якщо ви фанат класичних RPG, у вас, напевно, є свій список критеріїв для цього. Я люблю цей жанр, тому що він може бути чим завгодно. Може бути і екшен, і інші типи геймплею. Ми також створили космічний шутер. Це RPG? Так і ні. Як ми можемо впроваджувати ті елементи, які, на нашу думку, важливі для RPG? Як я можу розвивати та покращувати їх, роблячи гру ще більш унікальною?» - Тодд Говард
Дійсно, сьогодні рольові компоненти можна знайти в багатьох сучасних іграх, навіть якщо самі ігри по суті не є рольовими. Bethesda прагне створювати RPG, яка буде сприяти розвитку жанру в цілому.
Джерело: Тодд Говард
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу