Станіслав Максименко
•
9 місяців тому
Хендерсон: Assassin’s Creed Infinity стане сервісним хабом для серії
Відомий інсайдер Том Хендерсон на своєму ресурсі Insider Gaming поділився новими деталями про платформу Assassin Creed Infinity від Ubisoft.
Журналіст зміг ознайомитися з сервісом завдяки доступу, який надало йому неназване джерело.
За словами інсайдера, Assassin's Creed Infinity є сервісним хабом, з якого гравці зможуть запускати повноцінні ігри франшизи, такі як майбутні Red, Hexe та мультиплеєрна Invictus.
Перемикання між тайтлами займає всього кілька секунд, а геймплей починається з місця, де гравець зупинився, що досить зручно.
Платформа Assassin's Creed Infinity буде представлена у форматі історії в сучасному світі, де гравці зможуть купувати скіни для героїв (Ubisoft такі Ubisoft) та отримувати доступ до аналогу бойового пропуску під назвою «Проєкти».
Бойові перепустки гарантують гравцям різноманітну косметику, які покращення, які супроводжуватимуться певним сюжетним контекстом. Бойові перепустки будуть випускатися для Assassin’s Creed Infinity пов'язуючись з DLC і новими іграми серії.
Журналіст повідомив, що кожна наступна велика гра серії Assassin’s в рамках цієї платформи виходитиме кожні два роки, з меншими проєктами між ними.
У поточному році вийде Assassin’s Red, у сеттингу феодальної Японії. 2025 року — мультиплеєрна Invictus, а Hexe — 2026 року.
Хендерсона також додав, що Ubisoft працює над двома ремейками старих частин Assassin’s Creed. Один із них — ремейк Black Flag, кодова назва якого — Obsidian. Другий проект поки що невідомий і планується до випуску через декілька років.
Також Ubisoft розроблює три проєкти: Nebula в індійському антуражі, ацтекської імперії та Середземномор'я, кооперативний PvE-бойовик на чотирьох осіб Raid та мультиплеєрна Echoes на базі Ubisoft Scalar.
Нагадаємо, після випуску піратської саги Skull and Bones онлайн Assassin’s Creed Black Flag збільшився на 30%.
Джерело: Том Хендерсон
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу