Feoz
•
2 роки тому
Twitch посилив правила розміщення реклами під час трансляцій

Стримери закликають бойкотувати Twitch після того, як платформа оголосила про значні зміни щодо реклами.
Twitch у вівторок оприлюднив нові правила щодо трансляцій, де детально описано, що дозволено і що заборонено. Згідно з новими правилами, логотипи на екрані повинні бути зменшені до 3% розміру екрана, а вбудовані відео та аудіореклама більше не дозволені. До дозволених елементів на трансляціях відносяться рекламні банери на сторінці каналу, показ товарів, посилання в чаті, обговорення/розпакування продуктів та гра в спонсорські ігри.
Стримерам також потрібно відображати нове повідомлення про рекламний контент, якщо їх стрім містить брендований контент. Невиконання цього правила приведе до дисциплінарних заходів щодо їх облікового запису, включаючи його тимчасове призупинення.
Нові зміни до брендованого контенту на Twitch набудуть чинності з 1 липня.
Також, Twitch надав додаткові пояснення стосовно оновлень політики у Twitter, визнавши, що компанія «не дотрималась мети» з «надто широким» формулюванням політики та обіцяла переписати її для більшої ясності.
Багато з стримерів мають власні угоди з спонсорами. Таким чином, здається, що Twitch відбирає їх особисті/приватні угоди щодо реклами з тими спонсорами, які бажають відео- або екранну рекламу. Практично це означає позбавлення важливого джерела доходів.
Джерело: Twitch
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу