dark moonlight moon
Технології

Feoz

2 роки тому

copy link icon

Twitch посилив правила розміщення реклами під час трансляцій

Стримери закликають бойкотувати Twitch після того, як платформа оголосила про значні зміни щодо реклами.

Twitch у вівторок оприлюднив нові правила щодо трансляцій, де детально описано, що дозволено і що заборонено. Згідно з новими правилами, логотипи на екрані повинні бути зменшені до 3% розміру екрана, а вбудовані відео та аудіореклама більше не дозволені. До дозволених елементів на трансляціях відносяться рекламні банери на сторінці каналу, показ товарів, посилання в чаті, обговорення/розпакування продуктів та гра в спонсорські ігри.

Стримерам також потрібно відображати нове повідомлення про рекламний контент, якщо їх стрім містить брендований контент. Невиконання цього правила приведе до дисциплінарних заходів щодо їх облікового запису, включаючи його тимчасове призупинення.

Нові зміни до брендованого контенту на Twitch набудуть чинності з 1 липня.

Також, Twitch надав додаткові пояснення стосовно оновлень політики у Twitter, визнавши, що компанія «не дотрималась мети» з «надто широким» формулюванням політики та обіцяла переписати її для більшої ясності.

Багато з стримерів мають власні угоди з спонсорами. Таким чином, здається, що Twitch відбирає їх особисті/приватні угоди щодо реклами з тими спонсорами, які бажають відео- або екранну рекламу. Практично це означає позбавлення важливого джерела доходів.

☝️ Читайте klap у Instagram і Telegram, а також підписуйтесь на канал у TikTok.

Джерело: Twitch

Подiлитись

copy link icon
Підпишись на Youtube klap_ua

Посилання на першоджерело при використанні матеріалів klap є обов’язковим.

Співпраця – info@klap.com.ua

Instagram icontelegram icontelegram icon

© 2023 - 2025 klap. Всіх прав дотримано.