Станіслав Максименко
•
6 місяців тому
Ubisoft та Nvidia розроблюють нових NPC зі штучним інтелектом
Штучний інтелект та машинне навчання все глибше інтегрується в ігрову індустрію. Днями компанія Ubisoft повідомила широкому загалу про свою спільну роботу з Nvidia над розробкою неігрових персонажів (NPC) на основі штучного інтелекту.
Nvidia вже деякий час самостійно займається створенням просунутих NPC. Однак, в компанії сподіваються, що поглиблена співпраця зі французькою студією прискорить розробку та швидше принесе свої плоди.
NPC NEO
Ubisoft використала технологію Avatar Cloud Engine (ACE) від Nvidia та залучила експертів з динамічних NPC з Inworld AI для створення нових NPC NEO. Це призвело до створення персонажів, які уникають повторення одних і тих самих фраз.
Повідомляється, що ці NPC NEO взаємодіють в реальному часі з гравцями, оточенням та іншими персонажами у грі.
Nvidia стверджує, що це відкриває «нові можливості для розвитку сюжету». Для досягнення цієї мети команда наративних дизайнерів Ubisoft створила повні історії, бази знань та стилі спілкування для двох NPC як доказ цієї концепції.
Це повноцінні персонажі зі «свідомістю оточення та контекстом».
Це повноцінні персонажі зі «свідомістю оточення та контекстом», а також з пам'яттю про попередні розмови. Nvidia стверджує, що кожен персонаж успішно справляється з «співпрацею та стратегічним прийняттям рішень». Крім того, компанія використовує свою технологію Audio2Face для забезпечення відповідної анімації обличчя та синхронізації рухів губ.
Все це виглядає досить вражаюче та має неймовірні перспективи, але NEO NPC нараз є лише прототипом. Якщо технологія запрацює успішно, то невдовзі ми побачимо в майбутніх тайтлах, NPC абсолютно нового рівня. Вони зроблять ігровий світ «більш живим» та природнім.
Джерело: Nvidia
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу