dark moonlight moon
Технології

Slavik Maksymenko

рік тому

copy link icon

Unity запустила платформу Muse AI, яка полегшить розробку ігор

Unity запустила платформу Muse AI

Компанія Unity оголосила про запуск платформи штучного інтелекту Muse AI, яке буде доступне для загального використання. Проте вона поки що знаходиться в ранньому доступі. Цей інструмент, який був представлений ще у липні, є набором штучного інтелекту, який покликаний спростити процес розробки ігор, особливо для тих, хто не має часу або терпіння для інтенсивного програмування. Вартість підписки складає $30/місяць.

Unity Muse описується «набором функцій, що постійно розширюється, на базі ШІ» та призначений для розробників усіх рівнів. Платформа дозволяє отримувати готовий код через взаємодію з чат-ботом, який також може відповідати на питання про те, що робити далі, маючи доступ до всієї бібліотеки платформи. У майбутньому такі роботи стануть ключовим інструментом в арсеналі розробника ігор.

Крім того, представлений інструмент спеціально розроблений для спрощення створення 2D-спрайтів. Він автоматично генерує спрайти відповідно до заданих параметрів та надає кілька варіантів для вибору найкращого.

Muse також пропонує аналогічний процес для генерації текстур, придатних для використання у 2D та 3D іграх. Ці інструменти навчаються на даних та зображеннях, якими володіє або ліцензована Unity, що гарантує дотримання авторських прав. Компанія стверджує, що результати Muse ніколи не міститимуть роботу людей, логотипів або відомих художніх стилів.

Unity заявляє, що інструменти для спрайтів та текстур – це лише початок. У найближчі місяці Muse включатиме механізми ІІ для анімації персонажів та встановлення поведінки NPC, серед іншого, і для цього не потрібно програмування. Передплатники Muse також отримують доступ до платформи для швидкого прототипування та спільної роботи під назвою Sketch.

Компанія також представила більш докладну інформацію про Sentis, майбутній нейронний двигун на базі ІІ, який виходить за рамки спрайтів і текстур, оскільки здатний вирішувати складні проблеми програмування і створювати нові ігрові функції з нуля. Sentis зараз знаходиться у відкритому бета-тестуванні і буде запущений для широкої публіки наступного року. Компанія також анонсувала хмарні інструменти для підтримки спільної роботи та надала інформацію про довгоочікуваний Unity 6, який вийде наступного року.

Нагадаємо, нещодавно Unity спровокувала скандал прагнучи значно збільшити тарифи за використання рушію.

☝️ Читайте klap у Instagram і Telegram, а також підписуйтесь на канал у TikTok.

Джерело: Unity

Подiлитись

copy link icon
Підпишись на Youtube klap_ua

Посилання на першоджерело при використанні матеріалів klap є обов’язковим.

Співпраця – info@klap.com.ua

Instagram icontelegram icontelegram icon

© 2023 - 2025 klap. Всіх прав дотримано.