Slavik Maksymenko
•
рік тому
В стратегії Cities: Skylines 2 будуть реалістичні погодні умови
Творці гри містобудівної стратегії Cities: Skylines 2 розкрили нові деталі про кліматичну та метеорологічну систему гри.
В грі буде присутній денний та нічний цикл, тісно пов'язаний з новою системою пір року. За стандартної швидкості гри, 24 ігрові години відповідають трохи більше години реального часу, і за три ігрові дні проходить повний сезон. Пори року впливають на можливість різних погодних явищ. Наприклад, взимку вам доведеться дбати про стан доріг, щоб вони не перетворилися на ковзанки.
Погода також впливає на можливість природних катастроф, про які розповідається в останньому повідомленні розробників: лісові пожежі, град і торнадо. Щоб пом'якшити наслідки катастроф, можна будувати притулки та системи попередження, але кожна катастрофа матиме свої характерні риси.
Ті ж хто купував доповнення для Cities: Skylines, багато з цих функцій будуть знайомими. Тепер вони будуть включені в гру відразу на релізі. Природні катастрофи, характерні для стратегій будівництва міст, починаючи з оригінальної SimCity, були додані в пакет "Natural Disasters". Добовий цикл виник у розширенні " After Dark " . Зимові умови були частиною доповнення Snowfall. На щастя, друга частина включає все це одразу.
Карти, як і раніше, впливають на клімат і погоду. Кожна карта відноситься до однієї з трьох кліматичних зон: помірної, континентальної або полярної, і має свої унікальні погодні характеристики.
Раніше розробники оголосили, що карти в Cities: Skylines 2 будуть у п'ять разів більшими, ніж в оригіналі, і становитимуть до 150 квадратних кілометрів. Так що у вас буде багато місця, щоб насолодитися вибраним кліматом.
Реліз Cities: Skylines 2 запланований на 24 жовтня для PC, PS5 та Xbox Series.
Джерело: Colossal Order, Tantalus Media
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу