•
7 місяців тому
Все, що відомо про Assassin's Creed Shadows
15 травня, Ubisoft офіційно представила довгоочікуваний трейлер наступної частини Assassin’s Creed з підзаголовком Shadows.
Відразу після анонсу креативний директор Ubisoft Джонатан Дюмон, дав розлоге інтерв'ю IGN, де повідомив безліч цікавої інформації про гру. Відомостей накопичилось досить багато, отож ми вирішили зібрали всі наразі відомі ключові аспекти Assassin's Creed Shadows.
Мапа
Події Assassin’s Creed Shadows розгортатимуться в часи феодальної Японії XVI сторіччя, а саме в 1579 році. Мапа буде приблизно такого ж розміру, як Єгипет в Assassin’s Creed Origins 2017 року.
За словами Дюмона, розробники намагалися дотримуватися більш реалістичного масштабу, зокрема роблячи ландшафти ширшими, аби замки та гори виглядали природно.
Ми хотіли наблизити ігрове середовище до реальних масштабів. В Assassin’s Creed Origins ми зробили щось подібне, і вирішили продовжити цей підхід у Shadows, — пояснив Дюмон.
Розробники обіцяють величні замки, прекрасні храми, шумні морські порти, мальовничу природу Японії тієї епохи, а також динамічну зміну сезонів та погодних умов.
Головні герої
Як відомо, в новій частині буде два ігрових персонажі: чоловік та жінка (привіт Assassin's Creed Syndicate).
Наое Фудзібаясі
Першою виступить Наое Фудзібаясі — синобі-ассасин родом з провінції Іга, яка вирушає в подорож Японією в пошуках помсти за смерть свого батька.
«Фішкою» Наое стане спритність, стелс та хитрість. Гравці зможуть ховатись та лежати у різних типах рослинності. У грі буде присутня можливість сховатися в тіні та загасити смолоскипи для створення сліпих зон. Також персонаж використовуватиме сюрикени, кішку-гачок тощо.
Ясуке
З другим персонажем все набагато цікавіше, ним став реальний історичний персонаж Ясуке. Це японський самурай африканського походження, який був вірним воїном відомого японського діяча Оди Нобунаги. Ясуке робитиме акцент на силу та потужні, точні удари.
Цікаво, що на ранніх етапах Ясуке та Наое ворогуватимуть між собою, але пізніше об'єднають зусилля, щоб допомогти досягти єдності в Японії.
Зброя
В грі буде присутній великий арменал тогочасної зброї, в тому числі й вогнепальної.
Гравці зможуть використовувати: катани, нагинати (аналог глефи), дворучні палиці канабо, луки, сюрикени, димові бомби та кунай.
Також в Assassin's Creed Shadows будуть вороги з вогнепальною зброєю, відомі як Асігару.
Інші цікаві особливості
- Система стійкості ворогів. Вона схожа на ту, що у Sekiro: якщо її знизити до нуля, то противник буде недієздатним на короткий час.
- У грі також з'явиться система шпигунів, на карті будуть табори з командирами, яких можна вбити або залишити в живих, зробивши їх шпигунами. Таким чином гравці матимуть можливість отримувати інформацію про місії тощо.
- У Assassin's Creed Shadows ви зустрінете таких історичних постатей, як: Акеті Міцухіде, Хатторі Хандзо, Тойотомі Хідеосі, Кодай-ін, Оіті, Асікага Йосіакі, Акеті Кагеміцу та багато інших.
- Перемикатись між персонажами можна в будь-який момент, навіть під час виконання квестів.
- Assassin's Creed Shadows матиме реалістичну систему руйнування об'єктів.
- В грі будуть дуелі.
- Система синхронізації точок огляду тепер служитиме для знаходження цікавих місць, а не додавання міток на карту
- Ворогів можна знайти та усунути різними способами, що додає різноманітності у місіях.
Головним розробником Assassin's Creed Shadows є Ubisoft Quebec, яка співпрацювала з ще 15 студіями — це великий склад для проєктів Ubisoft, адже над іншими проєктами, як-от невдалий Skull and Bones, працювали 11 студій.
Реліз гри запланований на 15 листопада на PC, PlayStation 5 та Xbox Series. Перший кінематографічний трейлер було показано вчора, а демонстрацію геймплею очікують показати на заході Ubisoft Forward, який відбудеться 10 червня.
Джерело: Ubisoft | IGN
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу