Feoz
•
рік тому
Змішані почуття від стратегії Gord
Польська студія Covenant.dev незабаром випустить свою стратегію з елементами RTS під назвою Gord. Вже з'явилися огляди від критиків гри, і думки журналістів розходяться.
Gord має 66 балів на OpenCritic (рекомендує 55 % критиків) та 75 балів на Metacritic (версія для PlayStation 5). Критики відзначили цікавий візуальний стиль і класну роботу над звуком. Місцеві болота та ліси дійсно страшні простори, у які не хочеться лізти, але це необхідно для виживання. Також журналісти були зацікавлені вивченням місцевої механіки божевілля. Розсудок є важливим параметром, за яким потрібно постійно стежити та вчасно піклуватися про жителів за допомогою магії, відпочинку чи кухлика медовухи.
Багатьох розчарувала одноманітність та рутинність геймплею. Навіть у симуляторах містобудування з елементами виживання гравці зазвичай насолоджуються спостереженням за тим, як їх поселення росте та створює нові технології, закони чи інші шляхи розвитку. У Gord гравець повинен починати з нуля на кожному рівні. Розробники не надали нічого на заміну, крім можливості спостерігати за розвитком міста. Рутинно гравець ставить ті самі будівлі у тому ж порядку кожен раз.
Джерело: OpenCritic | Metacritic
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу