dark moonlight moon
Геймінг

Денис Будяк

10 місяців тому

Історія франшизи Borderlands Божевілля, вибухи, достобіса стволів!

Сьогодні ми розповімо про Borderlands, франшизу, що захопила серця мільйонів гравців.

Божевілля, вибухи, достобіса стволів! — історія франшизи Borderlands

Уявіть собі світ, де пустеля — це не лише місце для сонячних ванн, а й арена для боїв з психопатами та шукачами пригод. Так, ви правильно здогадалися — ми говоримо про Borderlands, франшизу, що захопила серця мільйонів гравців.

З моменту виходу першої гри у 2009 році, Borderlands змінила уявлення про те, якими мають бути шутери.З моменту виходу першої гри у 2009 році, Borderlands змінила уявлення про те, якими мають бути шутери.

З моменту виходу першої гри у 2009 році, Borderlands змінила уявлення про те, якими мають бути шутери. Це історія про зброю, набагато більше зброї, і ще трохи зброї. На фоні гучної прем’єри однойменного блокбастера ми вирішили розкрити прекрасне божевілля цієї епічної саги.

Початок франшизи

Все почалося у далекому 2009 році, коли Gearbox Software вирішила, що світ готовий до комбінації шутера та RPG з елементами випадкових лутів. Borderlands прийшов, щоб змінити правила гри. Уявіть собі: ви йдете по планеті Пандора, намагаючись не потрапити у пастку монстрів, і раптом знаходите гранатомет з вогняними кулями!

Гра була справжнім проривом завдяки своїй системі процедурного створення зброї, яка дозволяла створити мільйони комбінацій. Це як лотерея, тільки з великими вибухами.

Розробники

Історія виникнення Borderlands — це приклад того, як поєднання двох улюблених жанрів може створити новий ігровий феномен. Ренді Пітчфорд, засновник Gearbox Software, завжди любив RPG за їхню глибину і можливість розвитку персонажів, а шутери — за швидкість і динаміку. Ідея полягала в тому, щоб об’єднати ці два жанри в одному проєкті, створивши щось на кшталт “Halo зустрічає Diablo”. 


Пітчфорду не раз казали, що поєднання RPG та шутера — це безумство, проте він наполегливо вірив у свою ідею.Пітчфорду не раз казали, що поєднання RPG та шутера — це безумство, проте він наполегливо вірив у свою ідею.

Пітчфорду не раз казали, що поєднання RPG та шутера — це безумство, проте він наполегливо вірив у свою ідею, та, зрештою, створив щось дійсно унікальне. Планета Пандора, як місце подій, стала ідеальним полем для експериментів — світ, де панують хаос і беззаконня, а пошуки скарбів є основною метою життя.

Візуальний стиль

Одна з найвпізнаваніших характеристик Borderlands — це її візуальний стиль, що нагадує комікси.

Одна з найвпізнаваніших характеристик Borderlands — це її візуальний стиль, що нагадує комікси. Одна з найвпізнаваніших характеристик Borderlands — це її візуальний стиль, що нагадує комікси.

Хоча часто його помилково вважають цел-шейдингом, насправді він базується на ретельно пророблених текстурах з яскравими контурами, що створюють ефект мальованого світу. Цей стиль дозволив грі виділитися на тлі інших шутерів і підкреслив її унікальність.

Розвиток серії

У 2012 році Gearbox вирішила, що настав час для нового витка божевілля, і випустила Borderlands 2. Тут ми зустріли Красунчика Джека, харизматичного лиходія з химерним гумором, якого люблять ненавидіти гравці. Він намагається захопити Пандору, а старі та нові герої виступають проти нього.

Гра подарувала фанатам не лише нові геймплейні можливості, але й багатий сюжет, який змушує вас сміятися і плакати одночасно.

Спін-оффи та додаткові проєкти

Не можна забути й про Borderlands: The Pre-Sequel, що вийшла у 2014 році. Вона розповідає про події, які відбулися між першою і другою частинами, і дає нам можливість грати за самого Клептрепа — маленького робота з великим серцем і ще більшими амбіціями.

Не можна забути й про Borderlands: The Pre-Sequel, що вийшла у 2014 році. Не можна забути й про Borderlands: The Pre-Sequel, що вийшла у 2014 році.

Ще у нас є Tales from the Borderlands від Telltale Games — пригодницька гра, яка показує, що навіть у світі, де все стріляє і вибухає є місце для хороших історій та кількох афер.

Сучасний етап

Коли у 2019 році вийшла Borderlands 3, вона принесла з собою не тільки нову графіку, а й можливість досліджувати інші планети. Тепер ви можете блукати не лише Пандорою, але і її космічними сусідами.

Проєкт отримав схвальні відгуки за чудову графіку, нові механіки та ще більше божевільної зброї, ніж раніше. Це наче приготування піци з подвійною порцією сиру — завжди гарна ідея.

Вплив на індустрію

Borderlands змінила ігрову індустрію, довівши, що шутери можуть бути не лише серйозними, але й кумедними та різноманітними. Вона запровадила концепцію «лутер-шутера», що стала основою для багатьох інших ігор, таких як Destiny та The Division.

Borderlands змінила ігрову індустрію, довівши, що шутери можуть бути не лише серйозними, але й кумедними та різноманітними.Borderlands змінила ігрову індустрію, довівши, що шутери можуть бути не лише серйозними, але й кумедними та різноманітними.

Borderlands показала, як можна вдало поєднувати екшн, сюжет і гумор, створюючи унікальний ігровий досвід.

Заключення

Франшиза Borderlands — це більше, ніж просто серія ігор; це пригода, яка об’єднує гумор, екшн та пошуки скарбів у безкрайніх просторах космосу.

Франшиза Borderlands — це більше, ніж просто серія ігор; це пригода, яка об’єднує гумор, екшн та пошуки скарбів у безкрайніх просторах космосу. Франшиза Borderlands — це більше, ніж просто серія ігор; це пригода, яка об’єднує гумор, екшн та пошуки скарбів у безкрайніх просторах космосу.

Залишається лише сподіватися, що ми побачимо ще більше захопливих пригод на просторах всесвіту Borderlands у майбутньому. Якщо ви ще не були на Пандорі — час пакувати валізи та вирушати на пошуки пригод!

☝️ Читайте klap у Instagram і Telegram, а також підписуйтесь на канал у TikTok

copy link icon

Посилання на першоджерело при використанні матеріалів klap є обов’язковим.

Співпраця – info@klap.com.ua

Instagram icontelegram icontelegram icon

© 2023 - 2025 klap. Всіх прав дотримано.