Данило Мироненко
•
15 днів тому
Новий рівень напруги та виживання в огляді українського шутера Level Zero: Extraction
У сучасному світі шутери пропонують гравцям безліч різноманітних жанрових варіацій, і шутери з евакуацією (або extraction-шутери) стали однією з найпопулярніших категорій.
Level Zero — це новий та амбітний представник жанру, від українських розробників з Doghowl Games, який намагається внести свіжий погляд в знайому формулу. У цьому огляді ми розглянемо особливості гри, її місце серед інших представників жанру, а також її сильні й слабкі сторони.
Про гру
Level Zero — це мережевий extraction-шутер з елементами жаху, де дві команди змагаються за виживання на темних і небезпечних аренах. Головна особливість гри — боротьба між двома сторонами: людьми, що намагаються вибратися з темряви, і монстрами, що полюють на них.
Гравці-люди мають використовувати обмежені ресурси, як-от світло і зброю, щоб вижити й виконати свої завдання, тоді як монстри мають особливі здібності, які допомагають їм орієнтуватися в темряві та нападати на людей.
Світ гри сповнений напруги, і кожна помилка може коштувати життя.
Світ гри сповнений напруги, і кожна помилка може коштувати життя. Гравцям доведеться взаємодіяти з оточенням, використовувати тактичне мислення і командну роботу, щоб здобути перемогу.
Самобутність
Level Zero на відміну від, таких конкурентів, як Escape from Tarkov або Hunt: Showdown, зосереджується на виживанні та командній роботі, а не луті чи економіці. Гра пропонує асиметричний мультиплеєр, де одні гравці грають за людей, а інші — за монстрів. Такий підхід дозволяє грі відрізнятися від інших проєктів і пропонує гравцям інший тип загроз.
Гра пропонує асиметричний мультиплеєр, де одні гравці грають за людей, а інші — за монстрів.
Також, важлива роль відведена освітленню. Гравці-люди повинні використовувати світло, щоб захиститися від монстрів, які діють ефективніше у темряві. Це додає ще більше напруги й відчуття небезпеки, що виділяє Level Zero серед інших ігор у жанрі.
Графіка та ігровий дизайн
Графіка в новинці створює унікальну атмосферу напруги та тривоги, де темрява стає не просто фоном, а повноцінним учасником гри. Головний акцент зроблено на грі зі світлом: ліхтарики, освітлювальні прилади та відблиски від зброї стають вашими єдиними союзниками в боротьбі проти монстрів, які буквально виринають з тіней.
Графіка в новинці створює унікальну атмосферу напруги та тривоги, де темрява стає не просто фоном, а повноцінним учасником гри.
Ці джерела світла не лише допомагають вам вижити, але й додають візуальної динаміки. Коли вмикаєш ліхтарик, відчуваєш справжнє полегшення, а коли він раптово гасне, ти просто хапаєшся за серце. Це гра на контрастах — відблиски світла і темрява створюють відчуття постійної загрози, що буквально ховається за кожним кутом.
Оптимізація
Щодо технічної сторони, попри те, що графіка добре занурює в атмосферу, є декілька нюансів. Іноді зустрічаються невеликі баги, такі як провали текстур або затримки зображення в моменти пікових навантажень, особливо на високих налаштуваннях. Проте ці проблеми не є критичними й суттєво не впливають на загальне враження від гри.
Щодо технічної сторони, попри те, що графіка добре занурює в атмосферу, є декілька нюансів.
Загалом, візуальний стиль Level Zero чудово справляється із завданням створити той рівень напруги та страху, за яким гравці приходять у гру. Графіка працює на користь геймплею, а мапи підтримують відчуття постійної небезпеки та інтриги.
Мапи
Зараз у грі представлено дві основні мапи, кожна з яких має свій унікальний характер та атмосферу. Перша — це закинута науково-дослідна станція. Лабораторії, коридори, кімнати з невідомими технологіями — усе це створює відчуття, ніби ви опинилися на космічній станції, де щось пішло не так.
Зараз у грі представлено дві основні мапи, кожна з яких має свій унікальний характер та атмосферу.
Другий рівень — занедбана електростанція, яка ще більше підкреслює постапокаліптичну атмосферу з тьмяними світловими ефектами, пилом та зруйнованими спорудами. Мапи зроблені так, що гравці не можуть відчувати себе у безпеці: тут кожен темний куток може стати для вас пасткою.
Критика
Попри цікаву концепцію, Level Zero має певні недоліки, що можуть вплинути на загальне враження від гри. Однією з основних проблем є дисбаланс між двома сторонами. Дехто відзначає, що монстри можуть бути занадто сильними в темряві, що ускладнює гравцям ефективно оборонятись. Також гра іноді страждає від технічних проблем, як-от затримки серверів або збої в роботі графіки, що може зіпсувати досвід гри.
Попри цікаву концепцію, Level Zero має певні недоліки, що можуть вплинути на загальне враження від гри.
Ще однією з проблем є відсутність достатньої кількості контенту на старті. Деякі гравці можуть швидко втратити інтерес через брак різноманітності в мапах або ігрових режимах. Однак розробники обіцяють активно підтримувати гру оновленнями й випускати нові мапи та персонажів.
Вердикт
Level Zero — це унікальний шутер з евакуацією, який вдало поєднує елементи жаху, асиметричного мультиплеєра і тактичного виживання. Незважаючи на деякі недоліки, проєкт може запропонувати гравцям свіжий і напружений ігровий досвід.
Незважаючи на деякі недоліки, проєкт може запропонувати гравцям свіжий і напружений ігровий досвід.
Якщо розробники продовжать активно працювати над балансом і випуском нових оновлень, Level Zero має всі шанси стати однією з найцікавіших ігор у жанрі extraction-шутерів.
Наразі Level Zero: Extraction доступна на PC в Steam та консолях обох поколінь.
Читати бiльше з роздiлу