Максим Литвиненко
•
рік тому
Огляд Assassin's Creed Mirage
Серія ігор Assassin's Creed існує вже цілих 16 років, і Ubisoft невпинно розвиває франшизу. Origins відкрила нову еру для цієї серії, перетворивши гру в повноцінну рольову гру. А Odyssey та Valhalla просто продовжили цю ідею і вдосконалили існуючі механіки.
Assassin's Creed Mirage робить багато важливих, але недосконалих кроків, щоб повернутися до своїх коренів. Це можливо і не найбільш амбіційна гра, але вона відновлює надію, що все ж таки є місце для версії Assassin's Creed, яку ми не бачили протягом майже десяти років.
Про гру
Міраж — це колишнє доповнення до Valhalla, яке Ubisoft вирішили випустити як окрему гру. Цей крок мав дві мети: задовольнити прихильників, які скучили за тим самим вбивцею з Масіафу, де героями були саме члени братства, а не випадкові персонажі та продемонструвати, що серія не забула про своє коріння.
У Mirage ви візьмете на себе роль Басіма, персонажа, який відіграв важливу роль в історії Assassin's Creed Valhalla. Однак ці події відбуваються за два десятиліття до зустрічі з Ейвором, тому Mirage можна вважати приквелом. Нарешті, ми тісно співпрацюємо зі справжніми асасинами, і це, безумовно, тільки тішить.
Сюжет
Дія гри відбувається у IX столітті в Багдаді. Головний герой — Басім, колишній злодій, а тепер молодий асасин. Як ми вже зазначили, ми граємо за Басіма. Потрапивши у змову, про яку він нічого не знає, Басім перетворюється з вуличного крадія на члена ордену асасинів, який був заснований за дев'ять століть до подій Mirage у Assassin’s Creed Origins Байєком та його дружиною Амунет.
Басім в Assassin's Creed: Valhalla
Ubisoft ставить собі за основну мету розповісти нам, як Басім став тим, кого ми бачили в Valhalla.
Геймплей
Повернення до коренів вийшло настільки буквальним, що мимоволі виникає питання: Чи потрібен у 2023 році геймплей з 2007 року? Так, для самих відданих фанатів, які втомилися від попередньої трилогії, Mirage стане просто віддушиною.
І нехай основний геймплей складається з одноманітних активностей, а основна історія може бути слабкою та нудною. Головне — це можливість побути справжнім асасином. На щастя, цьому сприяють наступні фактори: відсутність RPG системи і миттєві вбивства. Місцеві вороги не мають рівнів і завжди гинуть від точного кидка кинджала в голову чи удару прихованим клинком.
Бойова система
Бойова система тут базується на парируванні і стрейфах. А допоміжні гаджети, такі як метальні кинджали і димові бомби, значно цьому сприяють. Приховане виконання завдань є більш вигідним, оскільки розробники дотримались свого слова. Відкритий бій з великою групою ворогів може призвести до швидкої загибелі нашого вбивці.
До речі, великий мінус можна поставити за реакцію ворогів на удари Басіма. Вороги взагалі не реагують на ваші слабкі удари і продовжуть вас лупити. Виглядає це дещо дивно.
Стелс та паркур
Стелс, на який робить акцент Mirage, виявився надзвичайно простим, оскільки вороги тут неймовірно сліпі та глухі. Навіть у ті моменти, коли вартовий знаходить тіло, він не піднімає тривогу і, пожавши плечима, повертається до свого патрулювання.
Стелс у Assassin's Creed: Mirage
Проблема з паркуром у Mirage полягає в тому, що він не має плавних переходів між анімаціями. Вони здаються досить жорсткими. А ось в Unity абсолютно плавні переходи між анімаціями, що робить їх добре взаємоз'єднаними. До речі, Unity є еталоном серії в плані паркуру.
Гаджети та прокачка
Додаткові гаджети, такі як метальні кинджали і димові бомби, значно полегшують вбивство противників. Але не всі вони корисні. Зазвичай, кинджалів та бомб вже достатньо для проходження будь-якої місії в грі. Також, є можливість миттєвого вбивства за допомогою телепорту, яка перетворює бої на тотальне знищення ворога.
З навичками все стандартно — є дерево вмінь з трьома напрямками. Вміння отримуємо за бали, які нам дарують після виконання завдань.
Що приємно так це те, що до грінду справа майже ніколи не доходить, і гру насправді можна пройти, навіть не підвищуючи рівень екіпірування.
Чудовий Багдад
Справжніми професіоналами в Ubisoft є художники. Вони завжди надають нам можливість розглядати фантастичні краєвиди тієї епохи, над якою вони працюють і Mirage не став винятком. Золоті піщані дюни і тропічні оазиси дуже красиві, а місто та його передмістя мають багато алей і затишних куточків для дослідження. Якщо ви захоплюєтесь збиранням колекційних предметів, то вам тут буде чим зайнятися.
Багдад все ж таки залишається декорацією, але його зовнішній вигляд і мистецтво чарують і приваблюють.
Вердикт
Потенціал серії Assassin's Creed дійсно неймовірний. Вже варто було б перезапустити серію і надати розробникам більше часу, щоб показати щось дійсно нове.
Художники в Ubisoft заслуговують окремої похвали. Багдад вийшов просто неймовірним. Хочеться просто бігати по його дахах і роздивлятися вулиці. Браво, Ubisoft!
Здається, що компанія йде у правильному напрямку, зменшуючи масштаби у Mirage і повертаючи серію до її корінь. Але наразі у нас все ще та сама типова гра від Ubisoft з жахливим стелсом, нудною бойовою системою і трохи втомлюючим сюжетом.
Просто зараз ми витратимо 20 годин, а не 100, якв Valhalla.
Читати бiльше з роздiлу