Slavik Maksymenko
•
рік тому
Огляд Counter Strike 2
З моменту виходу Counter Strike: Global Offensive минуло цілих 11 років, за цей період гра встигла стати легендарною та міцно закріпитись, як одна з основних кіберспортивних дисциплін. Проте йшов час, і всіма улюблений CS теж потребував змін.
28 вересня відбувся реліз нового Counter Strike 2 замінивши собою CS:GO в якості безкоштовного оновлення. Наступна частина пропонує гравцям оновлену графіку, об’ємний дим та безліч незначних, але важливих змін. Проте, далеко не всім оновлена версія, прийшлась довподоби. Що ж не так в новому Counter Strike 2, ми розповімо в цьому огляді.
Графіка та звукове оточення
Завдяки новому рушію Sourse 2 на який переїхала гра, нова «Контра» виглядає просто неймовірно. Тепер карти стали набагато більш деталізованими, з’явилось краще освітлення, нова вражаюча фізика води та нові візуальні ефекти.
Графіка
Крім того, розробники якісно оновили і звукове оточення, чого тільки варте ехо в церкві на новій Inferno. Ходьба та процес перезарядки стали трохи голоснішими, проте звуки пострілів залишилися практично без змін.
Оновлені мапи
Окрім покращеної візуальної складової, розробники також переробили кожну карту в грі. Десь прибрали популярний простріл або підсадку, десь замінили знайомі орієнтири та об’єкти для розкидок гранат, проте загалом ці зміни є незначними.
На багатьох картах навіть можна використовувати стандартні розкидки гранат із CS:GO. На даний момент гравцям доступні не всі карти, мапи Cache, Train і Cobblestone, які були популярні в матчмейкінгу та кіберспортивних турнірах будуть додані згодом.
Новий об'ємний дим
Найважливішим помітним нововведенням, безсумнівно, став об'ємний дим, який вдалося реалізувати завдяки новому рушію Source 2, на якому розроблена гра.
Тепер гранати створюють димові завіси, які є окремими, волюметричними 3D частинками та акуратно обтікають об’єкти.
Дим можна прострілювати, а також тимчасово розвіяти за допомогою HE-гранат. Ця особливість не на жарт шокувала геймерів, адже тепер традиційні та перевірені тактики не працюють і гравцям потрібно шукати нові підходи.
Новий тікрейт
Важливою складовою будь-якого шутеру є частота оновлення серверу, відома як «тікрейт». В Counter Strike 2 розробники ввели новий мережевий код з нульовим тікрейтом та системою «саб-тіків», які покликані значно покращити взаємодію гравця з сервером та зменшити затримки.
Клієнт гри самостійно надсилає дані на сервер, коли ви щось зробили, всі дії відображаються миттєво. Тепер постріли та попадання, мають оброблятися коректно. Проте на даний момент ці зміни працюють не зовсім стабільно, генеруючи в мережі безліч відео з досить дивними «кілами» та викликаючи невдоволення у геймерів.
Інші зміни
Нова версія отримала й оновлений інтерфейс та худ, який став набагато інформативнішим та зручнішим. Змінилось і меню закупівлі, яке розробники, схоже, підгледіли у іншого шутера — Valorant, тепер «закуплятись» на початку раунду, стало набагато простіше.
Новий інтерфейс
Також в Counter Strike 2 можна повернути куплену зброю назад. Крім того, розробники скоротили й кількість раундів, необхідних для перемоги, з 16 до 13, тож тепер «катки» стали більш динамічними, що на нашу думку, позитивно вплинуло на гру.
Оцінки
Нову частину Conter Strike ігрове ком’юніті та професійні гравці зустріли досить неоднозначно та з великим скепсисом.
Враження від нової версії серед pro-гравців розділились. Олександр Костилєв, відомий, як “s1mple”, хвалить поліпшену графіку, карти та в цілому насолоджується новою версією гри.
Оцінки
Арсеній "Ceh9" Триноженко, навпаки, вважає, що графіка виглядає мультяшною та нагадує Valorant. Проте, загалом, як pro-гравці, так і звичайні геймери, налаштовані позитивно, та очікують, що Valve в підсумку зроблять чудову гру. На даний момент в Steam гра має лише 64% позитивних відгуків.
Вердикт
Що ж, тепер можна впевнено стверджувати, що революції не відбулося. Перед нами старий добрий Counter Strike з покращеною графікою, переробленими картами, новим димом та з деякими незначними змінами. На даний момент Counter Strike 2 виглядає досить сирою і технічно не оптимізованою грою.
Наш вердикт
Цілком ймовірно, що Valve знадобиться деякий час, щоб відшліфувати гру до ідеалу, як це було з CS:GO. Але вже зараз можна впевнено стверджувати, що гра має великий потенціал та всі шанси стати не менш легендарною, ніж минула частина серії.
Читати бiльше з роздiлу