Данило Мироненко
•
4 місяці тому
Огляд надреалістичного шутера Bodycam
Після демонстрації можливостей ігрового рушія Unreal Engine 5 та геймплейних кадрів Unrecord, спільнота неабияк зацікавилася темою надреалістичних шутерів. Задовольнити цей інтерес вирішили двоє братів із французької студії Reissad Studio, випустивши 8 червня шутер Bodycam.
Одразу після релізу новинка викликала, як захоплення, так і неоднозначні відгуки гравців. То що ж це за проєкт? Повноцінна гра чи ігрова демка? Чи має вона майбутнє, та чи слід взагалі звертати на неї увагу? Сьогодні ми поговоримо про Bodycam та спробуємо відповісти на ці вищезгадані питання.
Відеоогляд
Про гру
Bodycam — це перший надреалістичний мережевий шутер, який використовує новітні технології рушія UE5. Ключова ідея гри полягає у повному зануренні гравця в запеклі реалістичні бої з видом від натільної камери, звідки й назва — Bodycam.
Bodycam — це перший надреалістичний мережевий шутер
Саме така реалізація додає шутеру не лише реалізму, але й створює несамовиту атмосферу та абсолютне занурення в гру. У Bodycam представлено три режими, в які ви зможете грати на шести мапах. На відміну від головного конкурента в жанрі — Unrecord, новинка має мультиплеєр, який розкриває жанр та дарує вам повний спектр вражень під час гри з друзями.
Ігролад
При всій простоті геймплею, колись базове та просте спорядження на кшталт ліхтарика, набуває нових барв завдяки продуманим точковим нововведенням. Прикладом цього може стати динамічна зміна дня та ночі, під час якої стиль та поведінка гравців кардинально змінюються.
На жаль, на цьому приклади якісних нововведень закінчуються, і геймплей відверто розчаровує своєю однотипністю. Після закінчення вау-ефекту приходить розуміння, що це «голий» шутер, у якому можна лише бігати, стріляти, кидати два типи гранат та «кемперити». До того ж гра має певні технічні недоліки.
Ігрові режими
Новинка пропонує гравцям три ігрові режими: класичні Deathmatch і Team Deathmatch, а також Body Bomb. Останній — це нове бачення звичного режиму із закладенням бомби, яку тепер можна встановлювати будь-де, від місця відродження до даху будівлі.
Новинка пропонує гравцям три ігрові режими: класичні Deathmatch і Team Deathmatch, а також Body Bomb.
У грі представлено шість різноманітних мап, на яких ви зможете випробувати власні тактичні навички та стрільбу в забудовах та на відкритій, лісистій місцевості. Кожна локація має свої балансні недоліки, та всіх їх об’єднує краса та деталізація. Більше компліментів у цій грі заслуговує лише зброя.
Атмосфера
Абсолютно все — від аутентичності рівнів до вигляду та звучання зброї — зроблено на найвищому рівні. Важко згадати шутер, у якому б від пострілу сіпалося око і буквально відчувалася паніка від становища, в якому не пощастило опинитися.
Абсолютно все — від аутентичності рівнів до вигляду та звучання зброї — зроблено на найвищому рівні.
Побачивши ворога в іншій частині коридору, ви відкриєте вогонь, відчуваючи не задоволення від чергового «фрагу», а страх, який чутно в передсмертному скиглінні вбитого вами бійця. Страх, що за необережності на вас чекатиме те саме.
Графіка
Невід’ємною складовою атмосфери новинки є графіка, яка заслуговує окремої уваги, оскільки вона є головною «фішкою» гри. Bodycam використовує новітні можливості рушія Unreal Engine 5 для створення фотореалістичної картинки на екрані гравця. Незважаючи на те, що розробники використовували стандартні пакети асетів лісу та будівель, шутер максимально наближений до заявленого реалізму.
"We create games that don't look like games" — гасло розробників, яке повністю описує стан графіки.
"We create games that don't look like games" — гасло розробників, яке повністю описує стан графіки.
Демка чи повноцінна гра?
При огляді Bodycam склалося враження, що гру створювали похапцем на тлі популярності Unrecord, саме тому багато гравців почали плутати ці проєкти. Враховуючи все вищезгадане, можна сміливо наголосити, що наразі гра є технічною демкою, зробленою виключно заради демонстрації можливостей рушія.
При огляді Bodycam склалося враження, що гру створювали похапцем на тлі популярності Unrecord,
Однак не слід закидати розробників нецензурною лайкою. Побачивши зацікавленість ком’юніті в іграх подібного революційного жанру, вже заявлено roadmap із нововведеннями: від виправлення багів до введення в гру античіту та зомбі-режиму. Все це означає лише одне — далі буде…
Вердикт
Bodycam стрімко увірвався в жанр шутерів, пропонуючи гравцям революційну, надреалістичну графіку, деталізовані мапи та нові яскраві емоції від мережевих боїв.
Bodycam стрімко увірвався в жанр шутерів.
Однак на даному етапі розвитку, шутер не здатен зацікавити гравця більше, ніж на три-чотири години через відсутність достатньої кількості контенту та поганої оптимізації.
Проєкт має неабиякий потенціал та цілком може стати лідером нового піджанру реалістичних шутерів.
Проєкт має неабиякий потенціал та цілком може стати лідером нового піджанру реалістичних шутерів. Представивши дорожню карту та працюючи над помилками у Reissad Studio є всі шанси на успіх.
Наразі Bodycam доступна лише на PC в Steam за ціною в 700 гривень.
Читати бiльше з роздiлу