Денис Будяк
•
7 місяців тому
Огляд No Rest for the Wicked
18 квітня в дочасний доступ вийшов один з найочікуваніших релізів місяця — No Rest for the Wicked. Поєднання ізометричної action-RPG з елементами souls-like та виживання обіцяло дійсно самобутній проєкт зі свіжим поглядом на жанр.
Розробники з Moon Studios, відомі дилогією платформерів Ori, одразу полюбилися геймерам і критикам. В проєктах відмічали неперевершений візуальний стиль і музичний супровід, тож на нову гру австрійців полягали великі надії. Проте, на старті No Rest for the Wicked отримала змішані відгуки в Steam, але з часом цей показник збільшився.
Давайте розбиратися, чому так сталося, і чи вдалося Moon Studios створити гідний проєкт в новому для них жанрі.
Сюжет
У No Rest for the Wicked, сюжет розгортається на острові Сакра, спустошеному чумою, яка перетворює жителів на чудовиськ. Головний герой, Церим протистоїть кільком фракціям, зокрема Церкві та повстанцям, які борються за контроль над островом.
Паралельно головний герой допомагає мешканцям, відновлює місто, розв'язує конфлікти та балансує між різними інтересами. Його головна мета — знищити Мор, знайти ключ до розв'язання конфліктів та визначити свою роль у цьому світі.
Сюжет розгортається на острові Сакра
Оповідь гри досить цікава та інтригуюча, в якій присутні декілька основних гілок. Також новинка пропонує побічні завдання, і різні контракти, які зазвичай зводяться до принеси-подай або піди-убий.
Ігролад
Геймплей пропонує широкий спектр ігрових елементів: від дослідження і збору ресурсів до крафтингу. Дослідження глибоких печер, зловісних лісів і загублених руїн ставить перед гравцем різноманітні виклики, включаючи пастки та головоломки.
У грі добре відчувається минулий досвід розробників у створенні платформерів, що йде лише на користь проєкту. Окрім звичного горизонтального геймплею, творці додали ще й вертикальний, що значно урізноманітнило ігролад і зробило його цікавішим.
Бойова система
Бойова система є ключовим аспектом гри, який поєднує елементи Dark Souls та Diablo. Ви можете використовувати різноманітні види зброї, включаючи мечі, сокири, а також магічні артефакти. Кожен вид зброї має унікальні властивості та спеціальні атаки, що дозволяють створювати різноманітні стратегії в бою.
Прогресія персонажа відбувається за допомогою отримання досвіду та вдосконалення навичок.
Прогресія персонажа відбувається за допомогою отримання досвіду та вдосконалення навичок. Гравець може покращувати основні характеристики свого персонажа, такі як сила, витривалість і швидкість, а також розвивати спеціальні навички, що впливають на стиль бою.
Прокачка
Іншим важливим аспектом розвитку в грі є збір ресурсів, їх обробка та подальше вдосконалення спорядження. Гравець може збирати різноманітні матеріали по всьому острову Сакра, які потім можна використовувати для кування нових предметів, виготовлення ліків або розвитку міста.
Загалом, бойова система та прокачка в No Rest for the Wicked взаємодоповнюють одна одну, створюючи глибокий і цікавий геймплей.
Візуальний стиль та атмосфера
Кожен проєкт Moon Studios має неперевершений візуальний стиль та атмосферу і No Rest for the Wicked не стала винятком. Гра відзначається своїм унікальним художнім напрямком, поєднуючи елементи темного фентезі з середньовічною естетикою, нагадуючи художні полотна тих часів.
Атмосфера
Локації насичені деталізованими текстурами, реалістичним освітленням і погодними ефектами, що створюють вражаючу атмосферу. Похмурі ліси, загублені міста та глибокі печери забезпечують незабутній світ, що спонукає до дослідження.
Похмурі ліси, загублені міста та глибокі печери
Гра випромінює напружену атмосферу завдяки музичному супроводу, який підсилює меланхолічний і похмурий тон, а наповнення світу підкреслює відчуття ізоляції та загрози. Все це створює занурюючий та незабутній досвід.
Дочасний доступ
Звісно, не все так ідеально, інакше чому б гра отримала змішані відгуки на старті. Однією з основних проблем гри є погана оптимізація — багато гравців скаржаться на низьку продуктивність, навіть на потужних PC. Також геймери відзначають місцями незручну фіксовану камеру, яка ускладнює битви під час битв з босами.
Багато гравців скаржаться на низьку продуктивність
Однак, розробники вже збирають фідбек від гравців та активно працюють над виправленням помилок і недоліків гри. Австрійці випускають патчі кожного дня, щоб забезпечити якнайбільш гладку та приємну гру для усіх гравців у дочасному доступі. Також в майбутньому обіцяють додати кооператив до 4 осіб.
Гра «поза політикою»
На жаль, перші враження українців від гри були зіпсовані через заяву керівника Moon Studios Томаса Міллера. Росіяни почали скиглити через те, що видавець Private Division заборонив придбання своїх ігор на росії, в тому числі й No Rest for the Wicked.
Private Division заборонив придбання своїх ігор на росії, але...
Після цього Томас Міллер заявив, що йому байдуже на політику і він хотів би дати змогу грати в No Rest for the Wicked усім охочим, пообіцявши «вирішити питання». Після цієї заяви гра очікувано почала отримувати негативні відгуки від українського ком‘юніті.
Вердикт
Незважаючи на дивні та «аполітичні» заяви Міллера, які додали ложки дьогтю на релізі, No Rest for the Wicked все ж виявилася неймовірною і самобутньою грою, навіть не дивлячись на її недоліки. Як ми вже зазначали, розробники активно працюють над оптимізацією та усуненні помилок.
Неймовірний візуальний стиль
Завдяки міксу декількох жанрів проєкт безумовно зможе подарувати вам цікавий і унікальний геймплейний досвід. А вишенькою на торті стане неймовірний візуальний стиль із захопливим світом і приємною атмосферою.
Гра доступна на PC, PS5 та консолях Xbox Series X|S.
Читати бiльше з роздiлу