dark moonlight moon
Геймінг

Андрій Стулій

7 місяців тому

Огляд Tales of Kenzera: Zau

Певна стагнація великих студій та високобюджетних ААА-ігор дає все більше шансів маленьким інді-проєктам розвиватись і знаходити свою аудиторію. На хвилі цього успіху, чергова яскрава новинка вже отримала свої схвальні відгуки.

Огляд Tales of Kenzera: Zau

23 квітня відбувся реліз атмосферного платформера Tales of Kenzera: Zau, в якому гравцям належить приміряти на себе роль африканського шамана. Про ключові особливості дебютної гри Surgent Studios розповімо в нашому свіжому дописі.

Розробники

Surgent Studios була заснована у 2020-му році Абубакаром Салімом — британським актором, а тепер ще й геймдизайнером, кенійського походження. У кінематографі Абубакар відомий завдяки роботі з Рідлі Скоттом (серіал «Виховані вовками» та фільм «Наполеон»), а в ігровій індустрії — завдяки озвучці Баєка, протагоніста гри Assassin's Creed Origins. 



Для створення свого дебютного проєкту Салім надихався особистим досвідом переживання втрати батька та спілкування з представниками Банту (група народів Центральної та Південної Африки).

Сюжет

Переживаючи болючу втрату, підліток Зубері починає читати казкову книгу, яку написав його батько перед смертю. Ця казка відразу оживає в його голові. Ось він вже шаман, на ім'я Зау, який подорожує рідною Кензерою та укладає угоду з Духом Смерті, аби повернути до життя свого тата.

У компанії цього похмурого, але мудрого провідника, Зау відправляється у захопливу пригоду. Молодий герой має приборкати трьох величних духів, аби відкрити прохід між нашим світом і потойбіччям.

Геймплей

Гра являє собою класичний приклад 2D-платформера з елементами метроідванії, на кшталт культових Hollow Knight та Ori або нещодавнього Prince of Persia: The Lost Crown.
Платформінгові секції навряд чи кинуть виклик прихильникам жанру, але точно змусять попітніти новачків.

Бойова система тут доволі комплексна і потребує постійного комбінування усього різноманіття доступних навичок. Також варто відзначити епічні битви з босами та кілька добре зрежисованих екшн-епізодів.

Прогресія

Унікальною механікою, на якій будується увесь ігролад, є зміна шаманом двох ритуальних масок — Сонця та Місяця. Перша підходить для ближнього бою, а друга дозволяє вражати ворогів на дистанції. Кожна має окреме дерево навичок, але секрет успіху саме в гармонійному комбінуванні обох.

ЗауЗау

Поступово Зау буде знаходити прадавні святилища, в яких він здобуватиме легендарні шаманські здібності. Також, за проходження маленьких випробувань, можна отримати магічні талісмани, які дають помітні бонуси.

Атмосфера

Новинка дійсно пронизана африканським колоритом. Геймери не просто виконуватимуть усі типові обов'язки шаманів. Вони дізнаються легенди про видатних пращурів, від яких Зау переймає різні навички, і познайомляться з величними духами, в яких вірили місцеві племена.

Новинка дійсно пронизана африканським колоритом.Новинка дійсно пронизана африканським колоритом.

Важливою частиною цієї атмосфери є майстерно намальовані локації. Гравцям належить подорожувати сонячними долинами та похмурими джунглями, долати спекотні пустелі, спускатись в жерло діючого вулкану та навіть завітати у світ мертвих.

Проблематика

Це дуже терапевтична історія, в якій відчуваються особисті переживання її творця. Вона розмірковує про природний баланс, в якому смерть є невід'ємною частиною життя. Вчить приймати втрати, повністю проживати всі емоції, що пов'язані з ними, і рухатись далі.

Це дуже терапевтична історіяЦе дуже терапевтична історія

Щось нове починається там, де закінчується щось старе. Цікаво, що ця ідея знайшла своє відображення не тільки в глобальному сюжеті, але й у кожному з трьох актів. Локальні історії лише посилюють і розширюють основний задум.

Вердикт

Здається, приказка «перший млинець нанівець» зовсім не стосується розробників з Surgent Studios. Їх дебютний проєкт має чудовий філософський наратив, оригінальний сетинг, естетичний візуал та автентичний саундтрек.

Приказка «перший млинець нанівець» зовсім не стосується розробників з Surgent StudiosПриказка «перший млинець нанівець» зовсім не стосується розробників з Surgent Studios

До того ж, геймплей настільки глибокий та різноманітний, що здатен розважати гравця протягом 10 годин, які потрібні на проходження основного сюжету. Tales of Kenzera: Zau можна сміливо назвати атмосферною пригодою, яка здатна не тільки подарувати свіжі враження, але й допомогти впоратись зі своїм болем.

Спробувати новинку можна на PC, PS5, консолях Xbox Series X|S та Switch.

☝️ Читайте klap у Instagram і Telegram, а також підписуйтесь на канал у TikTok

copy link icon

Посилання на першоджерело при використанні матеріалів klap є обов’язковим.

Співпраця – info@klap.com.ua

Instagram icontelegram icontelegram icon

© 2023 - 2024 klap. Всіх прав дотримано.