dark moonlight moon
Геймінг

Slavik Maksymenko

рік тому

copy link icon

Розробники Dragon's Dogma 2 поділились деталями створення світу

Розробники Dragon's Dogma 2 поділились деталями створення світу

Днями портал IGN опублікував цікаве інтерв'ю з ключовими розробниками Dragon's Dogma 2, які поділились секретами створення відкритого світу гри.

Директор проєкту Хідеаку Іцуно зазначив, що його метою було створити світ, який був би знайомим та звичним гравцям. Гра включатиме великі ліси, приховані печери, високі гори, різноманітні міста та інші цікаві локації.

Розробник підкреслив, що Capcom прагнула передати атмосферу Європи та особливо Північної Англії. Іцуно додав, щопіщо цей підхід використовувався і при роботі з дизайном монстрів.

Іконка цитати

«Наш підхід до дизайну полягає в тому, щоб подумати про те, як виглядав би монстр, якби він існував у реальному житті. Ми хотіли, щоб будь-яка людина у світі гри могла звернути увагу на монстра і сказати: «Так, це сфінкс».

Крім того, художники під час створення відкритого світу гри не використовували традиційну тематику фентезі фільмів, а надихалися класичними картинами та витворами мистецтва епохи середньовіччя.

Також розробники вивчали реальні місця та відвідували їх, щоб точніше уявити, який ландшафт та оточення відтворити у грі. До слова цей підхід використовувався в попередніх іграх студії, таких як перша Dragon's Dogma або Devil May Cry 5.

Хідеакі Іцуно, також зазначив, що в Capcom вони вирішили зменшити залежність від маркерів та карти, надавши гравцям більш реалістичні локації та можливість самостійної орієнтації. Таким чином, гравці самі визначатимуть рівень небезпеки чи безпеки у навколишньому світі.

Іконка цитати

«Замість використання символів, які говорять "ти помреш, якщо впадеш тут", ми могли б дати кожному візуально зрозуміти, що він, швидше за все, помре, якщо впаде в певному місці. Це дозволить нам внести в ігри наше реальне почуття небезпеки, безпеки та захищеності», — підкреслив Іцуно

І хоча дизайн рівнів і всесвіт Dragon's Dogma 2 зберігають багато елементів першої частини, є й унікальні особливості. Помітним нововведенням є запровадження нової раси — звіролюдей, та його рідної країни Баттал.

Цікаво відзначити, що ця раса була запланована ще для оригінального Dragon Dogma, але через технічні обмеження PlayStation 3 її впровадження не вдалося. Ці обмеження насамперед пов'язані з відображенням хутра звіролюдей.

Реліз Dragon's Dogma 2 запланований на 22 березня на PC, PS5 та консолях Xbox Series X|S.

☝️ Читайте klap у Instagram і Telegram, а також підписуйтесь на канал у TikTok.

Джерело: IGN

Подiлитись

copy link icon
Підпишись на Youtube klap_ua

Посилання на першоджерело при використанні матеріалів klap є обов’язковим.

Співпраця – info@klap.com.ua

Instagram icontelegram icontelegram icon

© 2023 - 2024 klap. Всіх прав дотримано.