Станіслав Максименко
•
6 місяців тому
Ubisoft скоротила 45 працівників заради «підвищення ефективності»
Світова криза в ігровій індустрії продовжує набирати обертів. Цього разу вона торкнулась і одного з найбільших гравців ринку, французької Ubisoft.
Днями Репортер Ітан Гач у своєму тижневику Dead Game, повідомив про скорочення студією 45 працівників у азійських і тихоокеанських підрозділах. Це було зроблено під егідою «підвищення колективної продуктивності».
Видання GameSpot звернулося за коментарем до представника Ubisoft, який зазначив наступне:
Протягом останніх кількох місяців кожна команда Ubisoft вивчала способи оптимізації нашої діяльності та підвищення загальної ефективності роботи, щоб ми могли досягти успіху у довгостроковій перспективі.
А потім додавши:
У цьому контексті сьогодні ми оголосили про подальшу реорганізацію центрального підрозділу глобального видавництва та структури азіатсько-тихоокеанського регіону, щоб адаптувати їх до еволюції ринку за допомогою більш ефективного та гнучкого підходу.
З початку 2024 року Ubisoft вже випустила Prince of Persia: The Lost Crown і Skull and Bones. Остання попри низькій кількості гравців та поганим відгукам, побила рекорди компанії за ігровим часом.
Інший проєкт студії шутер XDefiant минулого тижня був вчергове відкладений, однак Star Wars Outlaws та Assassin's Creed під кодовою назвою Red все ще готові до цього фінансового року. Повідомляється, що більше інформації про модельний ряд Ubisoft на 2024-2025 фінансовий рік з’явиться в травні.
Востаннє Ubisoft звільнила 124 розробників та планувала скоротити ще понад 1000 працівників у восени 2023 року. У січні 2024 року Microsoft скоротила 1900 осіб лише з підрозділу Xbox. У лютому Sony звільнила 900 осіб. Справа не тільки в розробці, у Twitch і американська роздрібна мережа GameStop також проводили масові звільнення. Згідно з власними звітами GameSpot, станом на початок березня у 2024 році було звільнено понад 8000 працівників.
Джерело: GameSpot
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу