Slavik Maksymenko
•
рік тому
В Starfield гравці зможуть зустріти легендарні та покинуті кораблі
Компанія Bethesda реегулярно публікує інтерв'ю з різними розробниками Starfield на офіційному сайті, тим самим підігріваючи ще більший інтерес геймерів до гри. Цього разу настала черга Закарі Вілсона (Zach Wilson), який працює в Bethesda вже сім років. Він обіймає посаду старшого дизайнера рівнів у Starfield. Вілсон працював над такими іграми як Frontlines: Fuel of War, Homefront та Battlefield: Hardline.
Відповідаючи на запитання про свої улюблені моменти у грі, він згадав епічні бойові зіткнення з легендарними кораблями, а також випадкові зустрічі із покинутими космічними суднами, втраченими у нескінченному космосі.
«Є кілька моментів, які мені особливо подобаються, але я хочу зберегти їх у таємниці до виходу гри, щоб гравці змогли отримати насолоду від сюрпризу. Один із моїх улюблених моментів пов'язаний із нещасним екскурсоводом, який веде групу захоплених городян на космічну екскурсію, і вони дуже раді зустріти «справжнього капітана». Ми також маємо зустрічі з Легендарними кораблями — це величезні, високорівневі ворожі кораблі, які на початку гри значно перевершують гравця. Вам доведеться нарощувати свої сили, щоб знищити їх. Мені також дуже подобаються наші занедбані кораблі — ми створили низку унікальних покинутих кораблів, які розповідають про трагедії та небезпеки космічних подорожей. Гравець може досліджувати їх і дізнаватися історії, що стоять за ними. Найцікавіше в цьому те, що ми просили людей за межами дизайнерської команди поділитися своїми історіями, тому люди, які зазвичай не беруть участі у створенні контенту для гри, змогли зробити свій унікальний внесок. Один з наших дизайнерів, що перейшли із спільноти моддерів, Кріс Такахаші, також створив кілька захоплюючих сценаріїв для кораблів.» — поділився Вілсон
Нагадаємо, нещодавно володарі консольних версій гри почали обурюватись, щодо 30 FPS у грі.
Космічна пригода Starfield виходить 6 вересня на PC та Xbox Series. Гра буде доступна у Game Pass з першого дня.
Джерело: Zach Wilson | Bethesda
Подiлитись
Читати бiльше з роздiлу